Visuell Identitet, markedsmateriell og webside for 1624 Restaurant & Bar

Kunde: Clarion Collection Kongsberg

1. april 2022 åpnet det nye Clarion Collection Hotel Kongsberg 1624 (navneinspirert av Chr. IVs etablering av Kongsberg i 1624). Med sin spennende arkitektur og særegne fasade er det vanskelig å ikke legge merke til det nye hotellet der det ruver med sine 11 etasjer nesten midt i sentrum av Konsgberg. Et av hotellets – og Kongsbergs – høydepunkter, er bokstavelig talt 1624 Restaurant & Bar som fra sin plassering i toppetasjen kan by på fantastisk utsikt og god mat og drikke fra en rikholdig meny, inspiret av ærligheten i det italienske kjøkken.

Zizu reklamebyrå fikk oppdraget med å utvikle restaurantens visuelle identitet, profilmateriell og – ikke minst – en brukervennlig nettside med online booking og oversiktlig meny.

Vi leverte:

Merkevarestrategi
Logo
Visuell Identitet
Digital strategi
UX- og UI design
Webside
Teknisk utvikling
Animasjon
Innholdsproduksjon
Foto